استاندار همدان با اشاره به اینکه محصولات چغندرکاران نباید سر زمین بماند بر لزوم خرید آن توسط کارخانه قند و ذخیره سازی آن در انبار ها تاکید کرد.

 چغندرقند کشاورزان نباید روی زمین بماندبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ استاندارهمدان با اشاره به اینکه باید بازرسان همواره بر نحوه عرضه ،کیفیت و قیمت کالاها در بازار نظارت کنند گفت : باید از هرگونه سوء استفاده و گرانفروشی در بازار پیشگیری شود . 

استاندار همچنین در ادامه گفت : پول خرید گندم تا پایان ماه به کشاورزان پرداخت خواهد شد .

 رنجبر ضرابی مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هم با اشاره به اینکه 379 هزار تن گندم به ارزش 495 میلیارد تومان از کشاورزان استان خریداری شده است گفت : تاکنون شصت درصد پول گندم کاران معادل 298 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است .

 رضوانی جلال ، مدیر کل جهاد کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه خرید چغندر قند در کارخانه قند رو به افزایش است گفت : در حال حاضر روزانه بیش از 4 هزار تن چغندرقند توسط کارخانه از کشاورزان خریداری می شود .

 عباسی ، مدیر شرکت تعاونی روستایی استان هم با بیان اینکه در ایام عید نوروز سه هزار تن میوه دولتی در استان توزیع شد گفت : در حال حاضر هم با هدف حمایت از باغداران استان نهصد تن سیب درجه سه برای استفاده در صنایع تبدیلی خریداری شده است .

 شجاعی ، معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم گفت : قیمت کالاهای مختلف به طورمیانگین در آبان امسال در مقایسه با پارسال ده و نه دهم درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ ش.و

محصولات چقندر کاران روی زمین نماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.